Review Hotel Cathayana Kuantan

Hai.. semalam sempena wesak day sis berkesempatan turun ke kuantan, tujuan utama untuk melengkapkan persiapan raya.

sis nak kongsikan ape yang best tentang hotel cathayana ni adalah lokasinye.. lokasinya berdekatan dengan bandaraya kuantan.. maknanya dekat sangat dengan pelbagai pasaraya.. antaranya kuantan city mall,gio mall, berjaya megamall, dll. Lepas tu UTC pun berhadapan je dengan hotel cathayana ni.. kalau malam sabtu ade pasar lambak utc.. memang seronok la lokasi kat sini.. area bawah hotel pulak lagi la macam2 deretan kedai-kedai seperti Mydin Mall, kedai baju pasaran ekonomi,hari-hari, kedai makan pun banyak memang tak bimbang la lapar. Bank Mybank pun ade berdekatan.. in case kehabisan duit kannn kann hahaha..

Ini kali kedua sis menginap di Hotel Cathayana ni.. sebab sis pilih hotel Cathayana ni lokasi dan yang oenting sekali bilik besar dan selesa.. katil pun besar memang sesuai kalau bawak anak dua tiga orang memang akan merasai keselesaanye tau..

dalam bilik iron semua ade disediakan,peti ais dan disediakan coffe and tea.. tempat parking pun luas dan banyak.. jadi tiada masalah untuk parking kereta.

kuantan
pandangan hadapan hotel cathayana

kuantan hotel
ruang lobi hotel cathayana

lobi hotel kuantan
ruang makan hotel cathayana

kuantan
ruang makan hotel cathayana

kuantan
bilik triple deluxe
kuantan
bili air hotel cathayana

kuantan
ruang parking bertingkat
kuantan
view dari bilik
kuantan
alamat hotel dan contact
kuantan
harga bilik semasa
kuantan
lokasi gps


semoga perkongsian sis ini boleh memberi manfaat untuk perjalanan korang ke kuantan nanti.. memang pilihan yang berbaloi tau Hotel Cathayana ni.. mesti korang puashati.. sekian dulu.. kite tunggu hotel mana pulak yang akan sis review selepas ini. terima kasih.





1 comment

  1. kita pun tak pernah lagi pergi.Walaupun penduduk tetap di kuantan.Ehehehehe

    ReplyDelete