Review Hotel De Art USJ 21

Assalammualaikum.. haii korang.. masih dalam mood raya ke tu? sama la sis pun.. sejak hujung puasa lagi sampai la ke saat ni kiteorang bergilir-gilir sakit.. demam batuk dan selsema...
ok la stop cite pasal raya sebab sis nak kongsi berita baik ngan korang...

masa nak raya hari tu sis sempat pergi ke kuala lumpur kononnye nak cari barang raya, time jalan-jalan tu terserempak pulak dengan satu hotel ni.. dari luar pun da cantik.. nama hotel tu Hotel De Art memang cantik.. jadi sis pun try la walk in kot2 ade kosong lagi.. alhamdulilah ada kosong dapat bilik besar sebab ade 3 kids dengan sis.. harga pun murah sangat.. korang boleh pilih untuk book awal untuk dapat harga lagi murah..

so masa masuk2 tu je pun da terpegun tengok interior design Hotel De Art ni.. cantik macam hotel 5 star tau uols.. nanti uols boleh tengok sendiri gambar-gambar yang sis kongsi..
Sedikit info yang sis nak kongsi tentang Hotel de Art ni mereka ada 4 cawangan strategik sekitar shah alam dan usj.. dan yang terbaru akan di buka di seksyen 9 shah alam. Setiap Hotel De  Art ada pelbagai tema yang sangat cantik dan menarik.

hotel usj
ruang hadapan hotel de art

hotel tema usj
ruang lobi hotel

ruang lobi hotel
usj 21
ruang santai dalam bilik
usj
bilik hotel de art

ruang dalam bilik

bilik air
bilik air
de art usj
ruang santai



Sedikit lagi info sis nak kongsi dengan korang semua Hotel ini juga bertemakan English Garden, Hotel De Art Usj merupakan cawangan keempat selepas kejayaan tiga outlet lain di Shah Alam.. Jika sebelum ini Hotel De Art Section 7 lebih mengkhususkan konsep wallpaper yang berbeza, Section 19 mempertaruhkan lukisan 3D, dan I-City yang bertemakan Fantasi Wonderland, Hotel De Art Usj bahkan lebih unik bermula dari lukisan luar bangunan, susun atur bahagian dalam lobi serta dekorasi laluan koridor yang sarat dengan elemen taman.. 

Ibarat berada di taman yang penuh kehijauan, Hotel De Art Usj pastinya membuat inapan anda lebih istimewa dari biasa..Terletak berhadapan dengan pusat membeli-belah Main Place, anda hanya perlu berjalan kaki sekiranya ingin menghabiskan masa terluang bersama keluarga..Tidak hanya ruang yang cantik dan unik ditambah pula dengan buaian yang comel, serta beberapa sudut yang sesuai bagi anda merakamkan memori indah sebagai kenangan..
Bermula dari RM88 hingga RM228 untuk bilik Art Suite, setiap bilik dilukis dengan tema flora dan fauna.. Kesemua 27 buah bilik dilengkapi kemudahan asas serta perabot yang moden..Mengenai perancangan masa hadapan, Hotel De Art kini sedang mempersiapkan kemasan terakhir sebelum membuka sebuah lagi cawangan di Seksyen 9, Shah Alam.


cantik gile kan uols hotel de art ni.. korang yang teringin nak rasa duduk kat hotel yang cantik dengan harga mampu milik ni boleh layari laman web diorang www.hoteldeart.com atau terus hubungi no kat bawah.. gerenti puas hati tau..
terima kasihh hotel de art atas layanan yang sangat baik dan mesra.



9 comments

  1. Wahhhh cantiknya... Memang betul2 kreatif dan design yang menarik. Kemas dan nampak selesa.

    ReplyDelete
  2. ehh sama bilik mcm jue stay baru2 ni heheheh

    ReplyDelete
  3. cantiknya design dalam hotel ne. Dari luar dah melambai-lambai insyAllah nak stay jugak buat pengalaman

    ReplyDelete
  4. Cntiklah hotel die.. sesuai sgt utk semua golongan terutama family.. budak2 mesti sukaa

    ReplyDelete
  5. terbaek hotel ni.. selesa :)

    Jemput singgah entry terkini ejulz :
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/blog-list-segment-august-edition-by-da.html
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/misha-omar-sampai-bila-ost-jangan-benci.html
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/aktiviti-badminton-7-julai-2018.html
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/mari-belajar-bahasa-sarawak-part-16.html

    Jemput join segmen ejulz jika belum join :)
    https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    ReplyDelete
  6. cantiknya hotel ni!!

    singgah sini & follow..

    Aerill Hassan

    ReplyDelete
  7. Cantik hotel ni, harga pn berpatutan

    ReplyDelete