MOMMA PREGOLACT MILK BOOSTER DAN SUSU UNTUK IBU MENGANDUNG


Hiiii assalammualaikum... hari ni sis nak perkenalkan produk yang sangat2 sesuai untuk ibu hamil dan menyusu.. nak kongsi rahsia milk booster dengan ibu hamil dan menyusu 
produk ni namanye momma pregolact !!


MOMMA® Pregolact™ 
SUSU UNTUK IBU MENGANDUNG

MOMMA® Pregolact™ adalah susu khas untuk ibu mengandung dan sangat sesuai diamalkan bagi menghilangkan alahan mengandung, menaikkan HB pada ibu mengandung, menambah tenaga, mengurangkan sakit pinggang dan kaki.

MOMMA® Pregolact™ adalah susu untuk ibu mengandung berasaskan susu kambing berkualiti tinggi dan mengandungi 12 bahan semulajadi. Juga turut mengandungi DHA, Asid Folik, Kalsium dari susu kambing, rendah lemak dan tidak mengandungi gula.
Dengan pengambilan segelas MOMMA® Pregolact™ setiap hari, pagi dan malam anda pasti mengalami pengalaman mengandung yang lebih menggembirakan.


​inilah dia susu untuk ibu mengandung yang cukup berkhasiat untuk bayi dalam kandungan kita..

irismyra

Susu untuk ibu mengandung yang penuh khasiat

Ini antara kandungan dan kelebihan produk momma pregolact milk booster dan susu untuk ibu mengandung.

MOMMA merupakan Susu Kesihatan & Kecantikan 4 dalam 1 yang PERTAMA di Malaysia yang merangkumi 4 aspek penting bagi setiap wanita yang bergelar isteri dan ibu:
 

1.Cantik: Membantu menghalus, melicinkan dan mencantikan kulit ibu dan bayi.

2. Sihat: Membantu memberi kesihatan yang baik dan merawat stress.

3. Bertenaga: Membantu memberi tenaga segera buat ibu-ibu yang sering keletihan.

4. Bijak: Mengandungi EPA & DHA yang dapat membantu meningkatkan perkembangan otak bayi.Susu ibu hamil & menyusu ini diperbuat daripada formulasi RAHSIA dan TERKINI daripada campuran 12 bahan SEMULAJADI termasuk bahan-bahan sunnah yang berfungsi membekalkan nutrisi yang lengkap bagi memenuhi keperluan ibu dan bayi.

5. dari 12 bahan semulajadi yang digunakan telah TERBUKTI BERKESAN dapat membantu meningkatkan kuantiti dan menambah kepekatan susu ibu.kesan Semulajadi dapat dirasakan jika diamalkan berterusan selama 7 hari. 

Selain diperkayakan dengan pelbagai nutrisi dan rasa susu coklat yang sedap, tidak berbau hamis.MOMMA juga adalah susu rendah lemak dan TANPA GULA. Mengandungi DHA, Asid folik.Kenapa, dan apakah perlu ibu mengandung/menyusu mengambil makanan berkhasiat?Pengambilan diet pemakanan yang sihat dan berkhasiat penting untuk si ibu dan juga bayi. Permakanan seharian yang seimbang sangat penting, tambahan lagi bagi ibu yang mengandung atau menyusu, semua makanan dan minuman yang kita ambil juga akan turut disalurkan kepada anak.justeru, sangatlah penting bagi ibu-ibu hamil atau menyusu mengambil makanan/minuman berkhasiat untuk keperluan tubuh si ibu sendiri & juga anak.memahami keperluan dan masalah yang sering dihadapi oleh wanita yang ingin hamil, ibu menadung dan menyusu, susu ibu hamil dan menyusu dari formula gabungan bahan ektraks semulajadi iaitu Zaitun. Kismis. Omega 3, Delima, Buah Tin, Habatus Sauda, Susu Kambing, Kurma, Madu, Safron, Inulin (prebiotic) dan Coklat dihasilkan bagi memastikan para ibu mendapat khasiat semulajadi.



CARA PENYEDIAAN:

Larutkan 4 scoop MOMMA Pregolact ke dalam 120ml-160ml air suam kacau dan sedia di hidanggg...Minum malam sebelum tidur atau sebagai sarapan pagi

Saya sarankan ibu-ibu mengandung rasalah perisa coklat. Memang sedap!"
selalunye susu untuk ibu mengandung ni ramai yang tak boleh minum ade yang terlalu manis atau muak..

lagi satu susu momma pregolact ni :

  • Susu untuk ibu mengandung yang selamat digunakan
  • menggunakan bahan semulajadi
  • Tidak mengandungi gula memang susu untuk ibu mengandung ni tidak digalakkan mengandungi gula berlebihan terutama jika ibu itu menghidap kencing manis semasa kehamilan.

** Tidak digalakkan menggunakan air panas bagi mengelakkan vitamin dan protein rosak


irismyra

saya gunakan shake supaya lebih umphhh  hihiiii..
sesuaila kann untuk tekak2 ibu hamil dan menyusu yang agak cerewet yang memerlukan kenikmatan rasa coklatt sambil2 merasai kebaikan produk momma pregolact nie sebagai susu terbaikk..

irismyra

taraaaaa!! memang nice je rasa choc dia... kepada penggemar tegar choc macam saya memang sesuai sangat rasa choc dia.. tidak terlalu pahit..❤❤❤ memang sangat sesuai rasanye untuk ibu hamil dan menyusu dijadikan sebagai milk booster dengan rasa chocnye yg sedap dan lemak..


Ok kat sini saya nak kongsikan pengalaman saya semasa consume produk momma pregolact ni yang pertama saya nampak perubahan pada susu badan.. Memang meriah sangat2.. Bukan tu je momma pregolact ni buatkan kulit kite rasa moist dan glowing je. So banyak gile kan khasiat dia bukan je susu meriah tapi kite pun boleh dapat kulit yang cantik... Berbaloiii tak produk momma pregolact milk booster ni.. Memang sangat sesuaii untuk ibu hamil dan menyusu..

Lepas tu kan yang saya perasan kulit baby pun licin je.. Xde ruam langsung...
Hihi hebatkan produk momma pregolact ni!! ape lagi yang seorang ibu perlukan selain harap susu badan yang meriah untuk baby tercinta hihii.. hmm sempurnakan milk booster ni bukan je sebagai milk booster untuk ibu hamil dan menyusu tapi memberikan kebaikan kepada bayi kite juga..❤

So please take note ibu2 hamil dan menyusu.. Try la produk momma pregolact milk booster ni.. Memang sangat berkhasiat untuk ibu hamil dan menyusu untuk dijadikan sebagai makanan tambahan dan milk booster untuk ibu hamil dan menyusu..



irismyra
MOMMA® Pregolact™



hihi selfie ngan MOMMA® Pregolact™  milk booster sat....  


irismyra
MOMMA® Pregolact™


irismyra
MOMMA® Pregolact™ baby

Susu untuk ibu mengandung MOMMA® Pregolact™,

 Sangat mudah dibancuh & rasa yang sedap!

Hanya bancuh dengan air dan siap untuk diminum!


milk booster terhebat di pasaran!
saya memang syorkan product Momma pregolact ni sebab saya dah consume produk momma pregolact ni memang memberikan hasil susu yang sangat meriah memang milk booster terbaik! sangat2 digalakkan untuk ibu hamil dan menyusu.

Juga membantu membanyakkan susu badan (susu badan melimpah & meriah) selepas bayi lahir. Bagi ibu hamil yang mementingkan kecantikan, kesihatan, tenaga ekstra, perkembangan bayi yg baik, susu MOMMA® Pregolact™ khas untuk anda!

Testimonial-testimonial

Ini antara testimoni-tesmoni produk MOMMA® Pregolact™ milk booster terhebat.. pilihan terbaik untuk ibu hamil dan menyusu












Ape yang kite biasa pilih untuk mencari susu untuk ibu mengandung?
susu untuk ibu mengandung ni yang paling utama kandungan nutrisinye
 ape yang ade dalam susu untuk ibu mengandung momma pregolact ni


milk booster yang harus milik.. susu untuk ibu mengandung dan menyusukan bayi.. untuk kesihatan optimum
ape lagi ibu2 hamil dan menyusu sekalian jom cepat2 kite grab produk milk booster momma pregolact ni segera untuk merasai kebaikannye..
kalau berminat nak cuba produk MOMMA® Pregolact™ milk booster  
 boleh hubungi alamat dan nombor telefon di bawah ye..


Untuk maklumat lanjut mengenai MOMMA® Pregolact™ boleh layari facebook dan website MOMMA®: 
Facebook: www.facebook.com/momma.nutrition
Website: http://shop.momma-nutrition.com


Atau terus ke kedai beralamat: 
MOMMA® Industries Sdn Bhd, 
No 6-25-3, Tingkat 2, Jalan Medan Pusat Bandar 8A, 
Bangi Sentral, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

Hotline tempahan: 016-923 6962 / 016-924 6962

Google Map / Waze: Momma Club

Untuk testimonial boleh layari http://bit.ly/testimonialMOMMA






3 comments

  1. Nutrisi tambahan elok bagi ibu hamil dan menyusu untuk diamalkan ni

    ReplyDelete
  2. Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with extra information? It is extremely helpful for me. product review websites

    ReplyDelete
  3. Thank you because you have been willing to share information with us. we will always appreciate all you have done here because I know you are very concerned with our. Organic ghee

    ReplyDelete