Pengalaman menginap di Hotel Sentral Kuantan

by - May 26, 2017

hai haii
❤Ok ini entri sambungan dari traveloka tu ye...❤


irismyra
#traveloka
ok ni masa nak gerak dari rumah.. punyala x sabar budak rambut kerinting ni tunggu papa dia balik kje.. asyik tanya je papa papa kat mana... haha

sampai je kuantan dalam pukul 6 petang terus chek in hotel.. masa tu perut mama punye la lapar sebab iols tak makan since pagi ok.. hihi

irismyra
ruangan lobi
irismyra
kat depan hotel
lepas siap chek in trus kuar balik x masuk bilik pun sbb iols dah lapar sangat..

terus ke destinasi jalan2 cari makan hihii

ke Restoran Ana Ikan Bakar kat Tg Lumpur

irismyra
iols ttup muke sbb org tu maluuu haha..

irismyra
ketam goreng tepung


irismyra
sotong goreng tepung




irismyra
sotong ni rangupp..





irismyra
masa ni makan cam tak makan seminggu.. jap je licin haha





Ok dah kenyang semua weols pn balik hotel nak mandi2 sbb hubby janji nak bawak jalan kat Berjaya Megamall.. yihuuu!!

Ni pic dalam hotel.. amik pun nak cepat.. sebab nak kejar masa tkut tutup plk pasaraya hihi..

irismyra
bilik mandi

irismyra
katil queen

irismyra
coffe set

irismyra
toilettries
ini msa bfast..

irismyra
Aisy

irismyra
iris

irismyra
Damia

irismyra
pancake sodappp

pas tu sebelum balik weols jalan2 kat tepi sungai kuantan tu.. cantik2 tempatnye.. maka berakhir la percutian segera kami sebab cik abang kna panggil kejaa pulak.. bergegas la weols balik dengan hati yg sedikit terluka kerana tak sempat meronda tepi pantai.. beli kopok, makan kopok dll hahahha..

irismyra
Aisy

irismyra
damia

irismyra
Damia

irismyra
Iris

irismyra
Iris dan Aisy

irismyra
iris

irismyra
iris

irismyra
iris








Ok tamat... see uols next entry! tq





You May Also Like

0 comments