Review facial Hydra Oxy Glow C di Dr medispa&welness kajang

Haii korang hari minggu hari tu kan iris berkesempatan buat rawatan facial muka kat Dr Medispa&Welness kat jalan reko Kajang. Seingat iris last buat facial dalam tahun lepas.. 




Ok nak cite ni pasal kepentingan buat rawatan kulit ni.. kulit kite ni sekali sekala memang perlu dirawat tau.. lagi2 kalau korang yang memang jenis pemalas nak cuci muka.. kalau cuci muka pun malas confirm sunblock pelembab ape semua tu pun malas pakai kan hahaha.. samala iris ni pun memang selalu tinggal rawatan2 ni semua sebab tu la sekali sekala kite kena buat facial.. kalau dapat buat sebulan sekali confirm 
kulit korang flawless..



Ok la survey punya survey puas iris pilih spa2 yang menepati citarasa iris. Ye la kalau boleh kena la cari spa yang selesa kan? Jumpe satu spa ni selepas iris godek2 di facebook cari spa terbaik kajang.. keluar la saru page ni iaitu Dr Medispa&Welness.. tengok ada banyak testimoni yang bagus di page ni.




Hah ni dia punya page facebook korang boleh klik je picture tu nanti dia terus pergi ke page facebook Dr Medispa&Wellness. Setelah iris teliti memang spa ni adalah antara spa terbaik di sekitar bangi dan kajang. Ada banyak pilihan rawatan yang korang boleh pilih.




Hari tu iris pilih rawatan facial Hydra Oxy Glow C.. tau x kenapa iris pilih rawatan ni sebab banyak sangat kelebihan dia.. hah lupa pulak sebelum kite buat facial akan ada doktor atau pakar kecantikan yang akan analisa dulu keadaan kulit kite, dari situ doktor akan tentukan rawatan apa yang sesuai dengan kulit kite.. jadi untuk iris adalah rawatan facial Hydra Oxy Glow C. Ape Kelebihan Hydra Oxy Glow C?

-smaller pores
-kecut jerawat
-tona sekata
-pigmen cerah
-muka cerah 
-glow 
-tegang

Baguskan? Macam iris ni kulit agak kusam dan kering.. bila buat rawatan ni ya allah terkejut jugak la kulit rasa licin je.. dan yang penting bertambah cerah.. masa hari kedua ada sedikit pengelupasan.. mungkin iris kurang minum air.. lepas sel kulit mati tu tertanggal memang iris nampak sangat perbezaannye, kulit iris lebih flawless dan lebih cerah dari dulu.. jadi iris akan buat rawatan ini setiap bulan untuk kekalkan keadaan kulit sekarang hihii.. dan yang penting kulit sihat sebab rawatan yang diberikan bertaraf 5 bintang uols.  

Kat bawah ni iris nak kongsi gambar2 semasa rawatan untuk jadi rujukan korang. Mesti korang teruja untuk merasai pengalamn ni jugak kan.. cepat2 book slot kat Dr Medispa &Wellness. Kat bawah ni nanti iris kongsi alamat dan nombor untuk dihubungi.









Rawatan yang paling orang suka ambil adalah rawatan dermapen sebab ianya dapat membantu menghilangkan parut jerawat, parut lekuk, tone sekata dan melembutkan muka.






Hah ni la muka lepas sehari buat facial.. lebih glowing dan x kusam.. korang banding la sebelum buat facial tu.. huhu




Untuk maklumat lanjut dan booking boleh hubungi Dr Medispa&Wellness :


DRMEDISPA & WELLNESS

6-1, Jalan Reko Sentral 6, Reko Sentral, 43000 Kajang, Selangor
Telefon:

03 8733 1980 
0137706708 / 0197706705  0137706708

email:

drmedispaandwellness@gmail.com


Fb page :

http://www.facebook.com/drmedispaandwellness

Ig: 

https://www.instagram.com/drmedispaandwellness



Terima kasih sudi membaca..

6 comments

  1. muka dah berkerak juga ni, nanti nak singgah sini juga

    Btw, dah update dalam blog list untuk SEGMENT BLOG LIST AZLINDA ALIN 2019. Tahniah terpilih :) !

    ReplyDelete
  2. bestnyer dapat pakar membelai muka...lama dah tak buat facial...nak glowing jugaa

    ReplyDelete
  3. wahhh nak jugaklah buat facial ginii.. bestnyaaa..
    nanti sudilah singgah blog kita https://faradidi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. best dapat manjakan diri dekat spa hihihi

    ReplyDelete
  5. Thank for sharing.. Memang teringin nak cuba MediSpa sebab FB banyak review

    ReplyDelete