Review Aloe AC Clean Bubble Cleanser

Haii assalammualaikum.. hari ni iris nak share sikit tentang satu cleanser ni.. cleanser ni produk dari jenama hensaegae Nature iaitu Aloe AC Clean Bubble Cleanser.


Ok iris nak cerita sikit tentang kebaikan produk ni.. ok first kelebihan produk ni ialah memulihkan jerawat dan masalah kulit yang berjerawat. Ia juga membersih dengan lebih dalam dan membantu untuk melembutkan kulit. Dan yang paling bagus ia juga dapat membantu membuang minyak yang berlebihan. Ia juga melembabkan dan tidak mengeringkan kulit muka.


Memang yang paling best sekali dia punya tekstur buih tu sangat halus dan gebu... bile cuci kat muka rasa selesa sangat.. dan rasa bersih.. biasa kalau lepas cuci muka mesti rasa kering dan kesan.. dengan aloe ac clean bubble cleaser ni tak lagi kering malah kulit akan rasa lembab dan halus. Pencuci muka yang bagus memang penting.. kalau kulit kita jadi kering memang tak best la kan..

Sebenarnye kan cuci muka ni penting sangat.. kalau korang memang jenis yang tak pakai pelembab atau krim siang dan malam so pemilihan cleanser yang bagus sangat la penting. Sebab tu la iris pilih produk dari Hansaegee Nature.. Aloe AC bubble cleanser ni memang sesuai untuk semua jenis kulit.

Tekstur cleanser ni pun kena pilih jugak.. kalau korang pakai cleanser yang jenis sabun tu hah itu la yang sebabkan kulit muka korang kering.  Aloe AC bubble cleanser ni pulak mempunyai tekstur buih yang sangat lembut dan halus..



Menanggalkan kulit mati dan mencuci hingga ke dalam pores

Ok ini satu lagi kelebihan Aloe AC bubble cleanser ni.. dengan tekstur buihnya yang halus memang dia akan mencuci hingga ke dalam pori2 kulit kita.. jadi sel2 kulit mati akan tanggal sekali.


Tengok la kulit iris sekarang da xde dah mengelupas dan kering.. memang puas hati sangat la dengan produk dari hansaegeenature ni.. memang berbaloi kalau beli. Korang yang ade masalah sama dengan iris memang kena cari produk dari hansageenature ni.. korang memang akan puas hati.

Dan apa yang pasti kesan selepas penggunaan Aloe AC Clean Bubble Cleanser kulit akan lebih sihat dan terawat. Jika selepas cucian masih ade kesan kotoran ini bermakna pencuci muka korang tidak membersih secara mendalam. So korang memang kena cepat dapatkan Hansaegee Aloe AC Bubble Cleanser untuk mendapatkan kulit yang bersih dan sentiasa sihat.




Kelebihan Hansaegee ALOE AC Clean Bubble Cleanser


 👍🏻 Sesuai untuk semua   jenis kulit ( Oily, Dry and Combination )

 👍🏻Super Clean Bubble Cleanser

 👍🏻Mengawal Minyak

 👍🏻Melembapkan kulit
 ( tidak mengeringkan kulit selepas       penggunaan )

 👍🏻Mencuci jauh ke dalam pores

 👍🏻Menanggalkan kulit mati

 👍🏻Sesuai untuk mereka yang ada masalah jerawat

 👍🏻 Sesuai untuk semua   jenis kulit



Untuk maklumat lebih lanjut lagi korang belu klik link kat bawah ni.. kat web dia ade maklumat yang lebih lagi pasal produk dari hansaegee nature ni.. 

🍁Brand : Hansaegee Nature
🍁Website: www.hansaegee.com/shop
🍁@hansaegeenature
#hansaegeenature #aloeacbubblecleanser #hansaegee


4 comments

  1. wah mest rasa fresh kan habis semua kulit mati dia buang

    ReplyDelete
  2. Thank for the review! this is really helpful to me especially after I have my wall painting this week as I feel the dust is clogging my pores while the contractor are getting their work done. Great post!

    ReplyDelete
  3. Saturate hands by running them underneath lukewarm water, trembling off any overflow. Apply a liberal measure of purifying milk to your fingertips and easily pat to apportion over your face.
    hydrafacial in Manhattan

    ReplyDelete
  4. Saya pernah cuba jenama ni tapi tak sesuai pulak...

    ReplyDelete