A bloom new product from Althea

Hi korang sis nak share new baby dari Althea iaitu Althea A bloom. Ada 3 product iaitu A bloom mask, A bloom meringue puff dan A bloom bha blackhead blaster.

Ok sis nak review satu2 ye product baru althea ni.. first nak try mask dia.. Ade 4 jenis mask iatu: 1x A bloom Brightening lemon lime mask 1x A bloom nourishing Avocado mask sheet 1x A bloom anti blemish peach mask sheet 1x A bloom moisturizing mask
sheet Ok lepas pakai mask sheet ni apa yang sis rasa kulit memang sangat2 lembab dan lembut. Best sangat la mask sheet dia, jarang pakai mask yang boleh lembutkan dan lembabkan kulit sampai 2-3 hari.. tapi dengan mask dari A bloom Althea ni korang akan rasakan satu kelainan.. harga pun sangat2 berpatutan iaitu rm2 untuk satu keping mask.






 Ok product kedua pula iaitu Bha blackhead blaster Lepas sis gosok2 bha blackhead blaster nikat muka memang masalah blackhead kat bahagia hidung dan pipi agak berkurang.. senang sangat dalam bentuk stick korang just tenyeh je kat tempat bermasalah.. senang boleh letak je kat dalam beg tangan.. size dia sangat compatible untuk diusung kemana-mana hehe.. harganye pula hanya rm16.. murah kan? Yang penting bagus untuk hilangkan blackhead di muka..






 Dan product terakhir adalah
 1x A bloom giant meringue puff
3x A bloom baby meringue puff


 Wow sangat puff ni.. dah la bentuk yang sangat comel.. bagus pulak tu.. senang sangat nak blend dengan kulit muka. Yang giant meringue puff tu kite boleh rendam je dalam air dan size meringue puff tersebut akan membesar 2x ganda dari size asal.. hah senang la nak tepek foundation kan.. harga giant meringue puff ni hanya rm8 dan rm11 untuk baby meringue puff. Apa yang pasti semua product baru yang dikeluarkan oleh Althea ini adalah product2 yang sangat bagus dan berkualiti.. Althea memastikan kualiti product sangat bagus dan memenuhi keperluan pengguna.

4 comments

  1. menariknyaa! hehe btw saya follow sini yang ke #210 mind followback if free ya :D

    http://sayesyadiya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kat mana beli blackhead remover tu? I nak try cuba sebab dah banyak product I pakai, blackhead pun masih ada

    ReplyDelete
  3. Namanya sangat cute... harap ia berkesan

    ReplyDelete