Penyelesaian masaalah rambut gugur dengan safi shayla

Hai korang sape ada masalah mcm iris.. lepas bersalin anak ketiga teruk sangat2 masaalah rambut gugur dan kelemumur. Ya allah sampai rasa malu dengan suami sebab rambut jadi gugur banyak..

Macam2 la iris cuba tapi tetap x ok.. peegi saloon pun cuma penyelesaian sementara.. lepas tu datang balik kelemumur dan rambut gugur.

Sampai la satu hari ni sis terbaca perkongsian rakan2 kat fb, diorg suggest suruh guna shampoo dari safi shayla.iris pun terus je cari di tesco untuk cuba betul ke safi shayla ni berkesan kurangkan rambut gugur dan kelemumur. Dalam seminggu jugak la iris try baru ada nampak perubahan.. mula2 tu rambut agak kurang gugur. Kelemumur pun x sebnyak dulu. Apa yang best bau dia wangi, walau bertudung rambut akan kekal wangi seharian tanpa meninggalkan bau kepam.

Wahh  impress jugak la ngn jenama safi syahla ni.. tak sangka  dengan harga yang mampu milik namun memberikan kesan yang agak efektif. Sebab ada je produk yang mahal2 iris cuba.. tapi sayang tak berkesan.
So sape2 yang ada masalah macam iris nak sangat korang try rangkaian produk penjagaan rambut dri safi shayla ni.. berbaloi tau da la murah tapi sangat bagus.

Safi shayla

Lepas masalah kelemumur dan rambut gugur hampir selesai dapatla korang selfie dengan yakin dan boleh tersenyum lebar heheh..



Punyela happy problem rambut da xde


6 comments

  1. Terima kasih kerana berkongsi jenama ini... Sudah lama nak cari brand yang boleh mengatasi masalah ni

    ReplyDelete
  2. Kena tau cara guna.. Baru dapat atasi masalah kita.

    ReplyDelete
  3. Tq info...dh tua2 ni lately rmbut suka trcabut sndri

    ReplyDelete
  4. Suka jugak dengan Safi ni. Setakat ni baru pakai shampoo & penyegar. Nak kena topup minyak rambut nampaknya.

    ReplyDelete
  5. Saya juga suka dengan produk Safi. Wangi dan harganya okay. Syarikat saya juga menawarkan servis cat dengan harga yang berpatutan. Telefon kami untuk sebut harga percuma!

    ReplyDelete
  6. This is a very widespread problem among mothers who just gave birth and I am really thankful to you for sharing such helpful products with us.

    ReplyDelete