Sabun Carrie Junior untuk penjagaan kulit bayi baru lahir

Haiii.. lamanya tak update blog i... huhuu i baru je habis pantang lepas bersalin baby boy keempat.. lahir pulak masa tengah PKP hari tuu.. seksaaa i ingat nanti nak share pengalaman bersalin baby A kat uols, tapi nanti laa bile ade free time sebab sekarang ni baby A tengah fasa tak nak bertenang sangat hehhee.. ops melalut pulak dah ni,act i nak share produk penjagaan kulit bayi baru lahir kat uols, baby baru lahir memang sensitif kan.. masa seminggu pertama i x berani la nak mandikan baby A dengan sabun,sebab tengok kulit dia yang agak sensitif dan start keluar merah2 kat pipi dia.

Then i pun google la produk2 yang bagus untuk kulit bayi baru lahir.. so i tertarik pulak dengan produk baru dari Carrie .. erkh produk carrie ni lama gile da kan ade kat pasaran? rasanya since kecik2 kite lagi produk carrie  ni da ada, best oo bau dia memang sedap bau baby kalau pakai produk carrie ni..



Ok ni info2 yang i dapat masa google tentang produk ni.. i dapat jugak product knowledge since i berpeluang dapat review produk terbaru dari carrie juniour ni.. so i nak kongsi dengan uols kebaikan yang i dapat dari produk terbaru carrie juniour ni..

produk Baby Carrie ni dirumus khas untuk ibu bapa yang ingin memastikan keselamatan bayi mereka yang baru lahir. ia mengandungi 100% aktif tumbuh tumbuhan organik yang dirumus khas untuk bayi baru lahir.



Baby Carrie Head To Toe

membersihkan kulit kepala dan kulit sensitif bayidengan lembut dan diperkaya dengan minyak gandum,kaya dengan vitamin E, sebagai antioksidan untuk melindungi kulit.ia juga melembabkan kulit bayi secara intensif dengan minyak badam organik agar kulit lembut dan licin.

* sesuai untuk bayi baru lahir
*Tidak memedihkan mata
*Hypoallergenic
*Diuji oleh pakar Dermatologi
*Diuji oleh pakar Oftalmologi
*Bebas sulfat,sabun,paraben,pewarna,MIT




BABY CARRIE BATH

Membersihkan kulit sensitif bayi dengan lembut dan mengandungi susu oat organic&susu badam untuk memperbaiki kelembapan kulit bayi,mengawal kehilangan kelembapan & menguatkan kulit.Keanjalan kulit bayi ditingkatkan dengan vitamin A&E, yang juga bertindak sebagai antioksidan untuk melindungi kulit.


BABY CARRIE LOTION

Memberikan kelembapan cepat selama 48jam pada kulit bayi dan memberikan kesan tidak berminyak, dan rasa ringan. Ia diperkaya dengan gliserin untuk menghidrat dan menenangkan kulit bayi, dengan susu oat organik, dan susu kacang almond untuk melembabkan dan melindungi kulit bayi.

* sesuai untuk bayi baru lahir
*Hypoallergenic
*Diuji oleh pakar Dermatologi
*mengekalkan kelembapan selama 48jam
*Bebas alkohol,paraben, pewarna dan minyak mineral.






BABY CARRIE NOURISHING OIL

Sangat sesuai untuk urutan keselesaan bayi, ia sangat menenangkan dan melegakan kulit2 kering dan memastikan kulit bayi sentiasa lembab. Campuran yang diperkaya dari minyak badam organik, minyak gandum&minyak zaitun membantu kulit bayi menyerap dan mengekalkan kelembapan kulit bayi berpanjangan.

*sesuai untuk bayi baru lahir
*Hypoallergenic
*Diuji oleh pakar Dermatologi
*mengekalkan kelembapan
*Melembabkan dan melembutkan






Korang yang nak dapatkan produk carrie ni boleh la beli kat pasaraya terdekat, shopee ke lazada semua da ada jual tau.. mudahkan.. apa yang pasti carrie dah lebih 20 tahun di pasaran.. kira antara produk bayi yang trusted la kat malaysia ni kan. 
Jangan lambat2 tau cepat2 dapatkan.. kite yang dewasa tapi kulit sensitif pun boleh pakai sama2 ngn baby.. lagi ok kan.. da la wangi bagus pulak tu untuk kite.. 

Last sekali semoga korang dapat kebaikan dari posting ni ok.. bye terima kasih kerana sudi membaca😍


 

1 comment