Althea Body Sparkling Mist And Pore Purifying Serum Cleanser

Hii baru2 ni iris terima gift dari Althea korea.. wah happy sangat kalau dapat kotak pink yang terbang khas dari korea ni.. tak sabar nak tau ape ada dalam dia..

Gift althea


Sampai je kat tangan terus bukak kotak pink comel ni hehe..

Althea

Hah ni la produk yang ada dalam kotak pink comel tu.. iaitu Body Sparkling Mist dan Pore Purifying Serum Cleanser. Ok sekarang iris nak terangkan satu- satu pasal dua produk hebat di Althea ni..

Body Sparkling Mist



Althea
Body sparkling mist

Body sparkling mist ni adalah collaboration antara Althea dan artis terkenal Indonesia iaitu Titi Kamal, manjakan diri anda dengan gabungan feminin buah dan aroma bunga dengan kerjasama terbaru Althea dengan Titi Kamal! The Stay Fresh Body Sparkling Mist adalah campuran berkilauan oren manis dan persik, diikuti oleh gema yang selalu anggun dari cerah bunga ros. Tidak terlalu kuat, minyak wangi yang lembut ini berbaring di badan untuk bau yang tahan lama. Ia juga mempunyai formula yang tidak lengket yang berasa selesa pada kulit, dan ia merangkumi keanggunan dan keindahan Titi..

Nak beli boleh klik LINK ini..

Harga : RM 35



Pore Purifying Serum Cleanser

Pore purifying
pore purifying serum cleanser

Satu lagi produk hebat di Althea adalah pore purifying serum cleaser.. produk ini mempunyai kekuatan membersih dan menghilangkan pori2.. ia membersihkan kesan kotoran dan minyak di muka. Dengan exstrak pudina sambil memastikan kulit tetap lembab dan mengecilkan liang pori di muka.Produk ini juga membantu mengimbangi tahap pH kulit untuk memastikan ia berfungsi Paling penting, ia lembut di muka dan sesuai walaupun bagi kita yang mempunyai kulit sensitif.

Harga : RM 33

Nak beli boleh klik LINK ini.

Ok setakat ni dulu iris kongsikan tentang dua produk hebat dari Althea korea ni.. jumpa lagi next entry pulak ye.. terima kasih



1 comment