Percutian Di Nova Highland Cameron Highland

Hiii musim2 cuti sekolah ni mesti peningkan nak bawak family bercuti kat mana.. lagi2 kalau keluarga besar susah nak cari hotel yang boleh menampung kapasiti keluarga yang agak besar..

Bagi iris, iris lebih suka menginap di hotel berbanding homestay.. sebab fasiliti di hotel lebih lengkap dan mudah.. so hujung minggu lalu iris berkesempatan bercuti ke cameron highland.. jenuh la cari hotel yang boleh memenuhi kapasiti keluarga besar iris..

Jadi iris buka laman web booking.com dan tertarik dengan tawaran hotel nova highland resort yang terletak di brinchang. So untuk keluarga iris yang ramai ni iris decide untuk ambil penthouse yang mempunyai 4 bilik tidur dan 5 bilik air.. satu bilik air tu diruangan atas penthouse..

Memang puashati la.. masuk2 je terkejut tengok bilik2 yang sangat cantik dan bersih.. katil pun selesa..
Memang besar sangat penthouse ni.. iris dapat harga rm898.00 untuk harga semalam.. pada iris agak berbaloi sebab bayar secara berkongsi.. jadi tak rasa mahal sangat pun.. tapi memang berbaloi la dengan harga dia.

Tapi sayang sangat tak banyak gambar yang iris ambil di sana.. sebab excited sangat explore penthouse tu hihi.. tapi ade video yang iris sertakan kat bawah ni untuk rujukan korang ok..

Ada la sikit2 picture ni yang iris nak kongsikan..















2 comments

  1. wow nampak selesa la apartment tu. tetiba rindu plak cameron h

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh la pergi mamapp.. msti seronok musim sejuk2 ni hehhe

      Delete