Colgate Dare to Love


Ok baru2 ni iris terima parcel istimewa datangnye dari watsons... memang tak sangka2 la terima parcel dari watsons ni.. buka2 kotak je terkejut hihi.. suprise sangat sebab kotak yang sangat cantik dan dipenuhi dengan limpahan love love hihi..

Mesti excited kan nak tahu apa la agaknye gerangan benda yang dilimpahi love itu...

Taraaaa ni la dia


Haaa colgate rupanya ada produk baru iaitu colgate dare to love. Rasa2 korang ape motif colgate ye buat tema love2 ni.. pada iris rasanye colgate nak sampaikan rasa kasih sayang pada pelanggan setia colgate.. bile nak gosok gigi terpandang pulak love2 ni terus rasa jatuh cinta dan rajin gosok gigi kan hahaha..






Korang yang teringin jugak nak rasa love love dari colgate ni boleh dapatkan di semua rangkaian watsons seluruh malaysia okeyh.. lagi satu dengan colgate dare to love ini kite lebih yakin untuk meluahkan rasa cinta pada orang yang kita sayang.. betul tak? Ye la nak confess cinta tetiba mulut kau berbau tak ke malu tu... hah dengan colgate dare to love ini korang akan lebih yakin untuk melafazkan cinta dengan nafas yang lebih segar... 

Apapun bahasa cinta diseluruh dunia maknanye tetap sama i love you,sayang kamu,mahal na mahal kita,wa aini dan lain2 bahasa seluruh dunia..

Sekian terima kasih 


Ps* Boleh klik LINK ini untuk dapatkan promosi colgate dare to love di watsons ni... siap ade gift lagi.. promosi bercinta2 ni ..harga cuma rm33.91 pek berkembar..cepat grab tau.. rugi x grab.. dapat macam dalam gambar kat bawah ni..

Watsons
Pic dari web watsons



7 comments

  1. Menariknya.. Lawa pula warna merah tu..

    ReplyDelete
  2. eh comelnya bekas dan packaging dia tu

    ReplyDelete
  3. kreatif gila colgate kan smpai keluarkan yg love2 ni. hee

    ReplyDelete
  4. Cantiknya! Mesti teruja sangat dapat ni..

    ReplyDelete
  5. This Colgate appealed my attention so much. I wonder, how have I never seen this toothpaste in stores? I think, I should order it via Internet.

    ReplyDelete
  6. I believe, that Colgate is the most popular toothpaste in the world. Although, I personally don't like it. I prefer Zion Health ClayBrite.

    ReplyDelete